Δεξίωση προς τιμήν του Διπλωματικού Σώματος 26/02/2024 Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου παρέθεσε δεξίωση προς τιμήν του Διπλωματικού Σώματος στο Προεδρικό Μέγαρο.